Hledáme administrativního pracovníka do kanceláře v Peci pod Sněžkou v oblasti správy nemovitostí, krátkodobých pronájmů a realitní činnosti.
Nabízíme:
o Práci na částečný nebo plný úvazek
o Zázemí stabilní firmy v realitním sektoru
o Práci s moderními softwary a daty
o Možnost rozvoje a dalšího vzdělávání
o Příležitost k osobnímu růstu v malebném prostředí Krkonoš
Požadujeme:
o Dobrou znalost práce s Microsoft Office
o Zkušenosti s prací v administrativě výhodou
o Řidičský průkaz skupiny B výhodou
o Znalost cizího jazyka je výhodou, nikoliv podmínkou
o Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Mzdové ohodnocení pozice je od 25.000 Kč dle kvalifikace, rozsahu odpovědnosti a výše úvazku.
Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis na info@realitypec.cz nebo nás kontaktujte na 777 949 335. Těšíme se na vás v kanceláři v Peci pod Sněžkou!
| Kontaktní osoba: | Kateřina de Rijke |
| E-mail: | info@realitypec.cz |
| Telefon: | 777 949 335 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.