Vedoucí organizačně správního odboru a živnostenského úřadu (ž/m)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Rychnov nad Kněžnou
  • HPP
  • nástup 1. 2. 2026

Popis

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 18.1.2026.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu pesonalistika@rmuko.cz.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - zaměření na veřejnou správu výhodou.

Další požadavky:

  • zkušenost s vedením kolektivu
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatně plnit individuální úkoly
  • spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky
  • časová flexibilita
  • znalost práce s PC a kancelářskými programy
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička).

Výhodou:

  • zkouška z odborné způsobilosti v některém z úseku daného odboru
  • praxe ve správním řízení
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
  • znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení
  • znalost zákona č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech
  • znalost zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
  • znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech
  • znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
  • znalost zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech.

Budete mít na starosti:

  • koordinaci a vedení Organizačně správního odboru a živnostenského úřadu
  • koordinaci a metodické vedení úseku správy matrik, státního občanství, evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
  • zabezpečování výkonu státní správy na úseku přestupků a živnostenského úřadu
  • zabezpečování voleb a místních referend
  • zabezpečování plnění úkolů obce dle zákona o veřejných sbírkách a zákonu o právu shromažďovacím
  • koordinaci organizace kulturních a sportovních akcí pořádaných městem
  • zabezpečování činnosti centrální podatelny městského úřadu.

Nabízíme:

  • pružná pracovní doba, stabilní práce v příjemném prostředí
  • 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
  • příspěvek na stravenky, sociální fond
  • příspěvek k životním a pracovním výročím, příspěvek na penzijní připojištění
  • účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
  • zaručený plat 31.360,- Kč, po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení
  • nástup 1.2. 2026 nebo dle dohody.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Dovolená navíc - + 5 dnů indispozičního volna
  • Zvláštní prémie - příspěvek k životním a pracovním výročím
  • Jiné výhody - sociální fond, příspěvek na penzijní připojištění

Umístění pracovní pozice

Město Kostelec nad Orlicí

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 35 840–38 570 Kč
Pracoviště: Palackého náměstí 38, 51741 Kostelec nad Orlicí
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Jitka Jičínská
E-mail: jicinska@muko.cz
Telefon: 602 112 046
ID inzerátu: 980777

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Jitka Jičínská
E-mail: jicinska@muko.cz
Telefon: 602 112 046

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.