Do prodejny Cash & Carry ve Zlíně HLEDÁME PARŤÁKA DO TÝMU na pozici
Zástupce vedoucí provozovny / Prodavač-ka
Co bude Vašim úkolem?
Obsluhovat zákazníky
Spolupracovat na příjmu a na naskladňování zboží
Inventarizovat zboží
Manipulovat se zbožím na provozovně
Pracovat na počítači - vystavovat daňové doklady, tvořit objednávky zboží a registrovat nové zákazníky
Co po Vás požadujeme?
Komunikativnost, spolehlivost a zodpovědnost
Vstřícné a příjemné vystupování
Fyzickou zdatnost
Základní znalost práce na počítači
Zkušenosti s obchodem výhodou
Co Vám za to nabízíme?
Pracovní dobu na 1 směnu: pondělí-sobota 9:30 -18:00 (každá třetí sobota je volná, neděle vždy)
Stravenkový paušál
Zajímavé firemní benefity (5 dní dovolené navíc, příspěvek na volný čas, firemní akce a další)
Mzda 25.000 – 30.000 Kč + další prémie a motivační programy
Nástup: 1.2.2025 / dle domluvy i dříve
Kontaktní osoba: | Ing. Aneta Habartová |
E-mail: | kariera@rojal.cz |
Telefon: | 774545505 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.