Administrativní pracovník

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Praha
  • HPP
  • nástup ihned
  • Pro absolventy

Popis

Společnost zabývající se službami v mezinárodní kamionové dopravě hledá zaměstnance na pozici pracovníka zákaznického oddělení.

Vaší náplní bude zejména:

  • zajišťování telefonické a elektronické komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků a objednávek
  • administrativa a řešení problémů kolem fakturace, řešení pohledávek od zákazníků
  • veškerá související administrativní činnost pro zahraničního vlastníka
  • nutná aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • pozice je vhodná i pro absolventy
  • práce v malém kolektivu

Společnost nabízí:

Stabilní zázemí mezinárodní společnosti s mnoha výhodami jako jsou stravenky, bonusy ke mzdě, občerstvení na pracovišti, sick days, 13. plat.

Nástup možný ihned.

V případě zájmu prosím o zaslání životopisu s fotografií jak v českém, tak i v anglickém jazyce.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - základní dovednosti PC

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Sick days
  • 13. plat
  • Bonusy a prémie
  • Stravenky
  • Pitný režim
  • Mobilní telefon

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: František Brokeš
E-mail: frantisek.brokes@360pays.com
Telefon: 603107032

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.