Manažer/ka mezinárodního obchodu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Praha
  • HPP

Popis

Mluvíš dobře anglicky a zajímá tě mezinárodní obchod? Tak to bude potěšení se s tebou setkat.

Naše společnost se zabývá dovozem zboží a jeho prodejem – převážně domácích potřeb, dárků a bytového textilu. A protože se nám daří, rozšiřujeme náš tým o pozici manažera, který by dohlížel na naše zahraniční dovozy.

Co je náplní Manažera importů:

  • Čeká tě velmi kreativní a zábavná práce, při které se můžeš účastnit vývoje originálních produktů a zadávat je do výroby.
  • Sledování trendů na trhu a monitoring konkurence.
  • Každodenní komunikace s našimi zahraničními dodavateli v anglickém jazyce, převážně v psané formě.
  • Budeš v kontaktu s B2B klienty v českém jazyce osobně, přes e-mail i telefonicky.
  • Vyjednávání obchodních a cenových podmínek.
  • Zpracování potřebné dokumentace týkající se dovozu zboží.
  • Naučíš se pracovat s naším interním skladovým a účetním systémem POHODA.
  • Plánování a koordinace objednávek zboží od našich zahraničních dodavatelů.

Co očekáváme:

  • Předchozí zkušenosti s dovozem zboží.
  • Znalost MS Office, hlavně Excelu.
  • Velmi dobrou znalost angličtiny slovem i písmem (každodenní komunikace)
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci, rozvoj znalostí v oblasti mezinárodního obchodu.
  • Pozitivní a efektivní přístup k práci.
  • Chuť se zlepšovat v prodejních dovednostech.
  • Znalost programu POHODA výhodou.

Nabízíme + benefity:

  • Flexibilní zaměstnání s možností upravit si docházku dle tvých potřeb.
  • Máme fajn kolektiv, kolegové na obdobné pozici ti pomohou se zaučením.
  • Práci pro menší úspěšnou a rozvíjející se firmu.
  • Získáš praktické zkušenosti v oblasti obchodu, mezinárodního obchodu a logistiky.
  • Bonusy/prémie
  • Sleva na firemní výrobky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Vzdělávací kurz ZDARMA 1x za půl roku dle výběru
  • Cestování na mezinárodní veletrhy
  • 2 sick days/rok

Nástup: dle domluvy, možný ihned

Pokud tě náš inzerát zaujal, určitě nám zašli životopis. Osobní pohovor proběhne v angličtině v naší kanceláři.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Práce s PC
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)
  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Výrobky a služby se slevou
  • Občerstvení na pracovišti
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Sick days

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Jana Sahijwani
E-mail: jana@tradeconcept.cz
Telefon: +420724340815

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.