Asistent / asistenka kanceláře Rady oblasti Evangelické církve metodistické

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Praha
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned
  • Pro absolventy

Popis

Pro recepci ústředí naší církve hledáme novou posilu našeho týmu, úvazek 0,8 (pondělí - čtvrtek).

Příjemné prostředí kanceláře v centru Prahy, menší tým s individuálním přístupem. Jsme církví se širokým mezinárodním zázemím, v Česku a Slovensku působíme již více než sto let. V USA jsme tamní třetí největší církví. 

Požadujeme:

  • spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost, důslednost a pečlivost, organizační a komunikační dovednosti, souznění s křesťanskými hodnotami církve, nárazově časová flexibilita (cca 2x do roka organizace víkendových akcí)
  • podmínkou znalost anglického jazyka na dobré komunikativní i psané úrovni (kontakt se zahraničními zaměstnanci a hosty)
  • základní znalost církevního prostředí výhodou
  • znalost MS Office, zejména Word, Excel, Outlook; výhodou též znalost MS Teams, Zoom
  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • výpis z trestního rejstříku

Nabízíme:

  • částečný pracovní úvazek: 0,8 — pondělí až čtvrtek
  • datum nástupu: září 2023, popřípadě dle domluvy
  • stabilní zaměstnavatel s více než stoletou tradicí
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, občerstvení na pracovišti, firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy a školení, zvýhodněné půjčky zaměstnancům
  • místo výkonu práce: Praha 2, Ječná — dopravně atraktivní lokalita v centru, v blízkosti metro A, B i C + 15 linek tramvají, případně i možnost domluvy parkování

Náplň práce:

  • zodpovědnost za praktické provozní zajištění běžného chodu kanceláře v úzké spolupráci s vedoucím kanceláře a předsedkyní Rady oblasti
  • provozní organizace a praktické zajištění pravidelných i mimořádných akcí církve (schůze kazatelů, jednodenní či vícedenní víkendová konference apod.), jako i dalších běžných pracovních setkání a schůzek v rámci kanceláře — příprava prostor, techniky, občerstvení aj.
  • komunikace s farnostmi, správa online kalendáře organizace
  • správa aktualizace obsahu webových stránek církve
  • zpracování příchozí a odchozí korespondence i její zasílání
  • zajištění distribuce tiskovin farnostem a zadávání fakturace
  • správa telefonních čísel v rámci smlouvy s mobilním operátorem
  • objednávání spotřebního materiálu dle aktuální potřeby
  • výpomoc zahraničním zaměstnancům se získáním víz i v ostatní komunikaci s úřady
  • recepční činnost — vítání a ohlašování návštěv, vyřizování telefonátů, správa pokladny
  • operativní agenda (skenování, kopírování, tvorba evidencí aj.)

www.umc.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní)

Benefity

  • Dovolená 5 týdnů
  • Dovolená navíc
  • Stravenky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Zaměstnanecké půjčky
  • Vzdělávací kurzy a školení

Umístění pracovní pozice

Evangelická církev metodistická

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 22 680–25 200 Kč
Pracoviště: Ječná 545/19, 12000 Praha 2
Typ úvazku: Zkrácený úvazek
Vhodné pro: Absolventy středních škol, Absolventy, Důchodce
Kontaktní osoba: Martin Kukla
E-mail: personalie@umc.cz
Telefon: 224 919 608
ID inzerátu: 669631

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Martin Kukla
E-mail: personalie@umc.cz
Telefon: 224 919 608

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.