Popis pracovní pozice:
Nastavení a exekuce procesů souvisejících se zajištěním nakupovaného materiálu od dodavatelů v Čechách, ale také v zahraničí
Zlepšování materiálových toků s dodavateli
Výběr dodavatelů, jejich hodnocení
Jednání s dodavateli s cílem získání lepších smluvních podmínek
Controlling nakupovaných produktů (kontinuální vyhodnocování nákupních cen, situace na trhu)
Údržba dat v systému SAP po zapracování
Management a budování týmu (do 6 měsíců převzetí kompletní agendy logistiky a nákupu)
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání
Otevřenost novým trendům a neustálé chuti zlepšovat se, hledat nové příležitosti
Připravenost pracovat v dynamickém prostředí
Manažerské schopnosti / dovednosti (řízení malého týmu)
Práce v SAP velkou výhodou
Jazykové znalosti (AJ, NJ, RJ) výhodou
Nabízíme:
Hybridní model spolupráce - možnost občasné práce z domova
Zajímavé platové ohodnocení
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Týden dovolené navíc
Stravenkový paušál
Příspěvek na životní či důchodové pojištění
Místo výkonu práce: Tábor/Stádlec
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, stravenkový paušál, příspěvek na důchodové pojištění
Kontakt: telefonicky, e-mailem.
Kontaktní osoba: | Iva Straková |
E-mail: | iva.strakova@bauer-technics.com |
Telefon: | 391 791 211 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.