Vedoucího odboru finančního a plánovacího

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Šumperk
  • HPP
  • nástup 1. 7. 2024

Popis

Předpoklady pro podání přihlášky:

  • státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků  trvalý pobyt v ČR), věk min.18 let,  způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
  • ukončené vysokoškolské vzdělání v  magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu ekonomického směru

Požadavky pro podání přihlášky:

  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
  • znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
  • znalost zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění
  • komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
  • zvláštní odborná způsobilost na úseku finančním vítána
  • základní orientace v ekonomické oblasti
  • znalost práce v programech GINIS vítána
  • zkušenosti s řízením kolektivu minimálně 3 roky
  • komunikační dovednost, samostatnost, flexibilita
  • občanská a morální bezúhonnost
  • znalost práce na PC
  • dobrý zdravotní stav
  • řidičské oprávnění skupiny „B“

Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu
  • telefonní spojení
  • datum a podpis
  • číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
  • informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené,
  • příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den v případě splnění nároku na stravenku dle příslušných právních norem
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • 5 dnů indispozičního volna
  • příspěvek na volnočasové aktivity ve 3 500,- Kč
  • příspěvek na ošatné ve výši 3 500,- Kč

K přihlášce doložte:

  • životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
  • výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
  • ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • souhlas s lustrací a čestné prohlášení ve smyslu § 4, odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., (u osob narozených před 1.12.1971)

Hlavní zaměření činnosti:

  • vedoucí odboru finančního a plánovacího MěÚ Šumperk
  • řízení a koordinace jednotlivých oddělení odboru

Místo výkonu práce:  Městský úřad Šumperk

Jedná  se  o  pracovní  poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle  nař.  vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Nástup od 1.7.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 29.2.2024. Informace k pozici podá Ing. Helena Miterková, tajemnice úřadu, nám. Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 502 a vedoucí finančního a plánovacího odboru Ing. Milena Peluhová, nám. Míru 1, Šumperk, tel.: 583 288 403.

Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

 

        

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC - znalost práce v programu VITA, GINIS - vítáno
  • Ekonomika
  • Ekonomika - podvojné účetnictví

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Dovolená 5 týdnů
  • Bonusy a prémie - motivační odměny a půlroční odměny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenky - ve výši 110 Kč za odpracovanou den
  • Příspěvek na volný čas - ve výši 3.500 Kč a příspěvěk na ošatné ve výši 3.500 Kč
  • Sick days - 5 dnů

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Jaroslava Macková
E-mail: jaroslava.mackova@sumperk.cz
Telefon: 583 388 613

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.