(nejedná se o práci v call centru)
Něco o nás:
Jsme mezinárodní společnost poskytující servis v oblasti pronájmu textilního zboží a služeb, působící na trhu již 112 let.
Co bude náplní Tvé práce:
- práce s databází zákazníků - e-mailová a telefonní komunikace se stávajícím zákazníkem a péče o něj
- příprava podkladů pro fakturaci
- práce v systému SAP a interních programech ( nic není nemožné, vše Tě naučíme :) )
- vyřizování reklamací
- administrativních činností je zde skutečně hodně, přepínáte mezi programem zákaznickým a programem produktovým a do toho Vám volá
spousta zákazníků. (ničeho se bát ale nemusíš, zaučení je postupné, tak, aby jsi se cítil/a na nové pozici komfortně )
Máme pravidelnou pracovní dobu: po-čt: 8-17 hod a v pátek jdeme ve 14.30 hod domů.
Jaký /jaká bys měl/a být?
- stačí SŠ vzdělání
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
- pečlivost, komunikativnost, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci, veselá mysl :)
- praxe v oblasti zákaznického servisu – velkou výhodou
Co nabízíme?
- jistotu práce ve stabilní společnosti s dlouholetým působením na domácím a mezinárodním trhu
- práci v mladém přátelském kolektivu se skvělou šéfovou
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- stravovací paušál
- Sick Days
- příspěvek na důchodové pojištění ve výši až 2000 měsíčně
- mobilní tarif pro Tebe i rodinného příslušníka
- Multisportkarta
- ovoce, káva a voda na pracovišti
- firemní akce
Kontaktní osoba: | Anna Petrášová |
E-mail: | anna.petrasova@mewa.cz |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.