Pro úspěšnou firmu, která vyvíjí a vyrábí špičkové turnikety a identifikační systémy, a dodává je do celého světa, hledáme Servisního technika.
Popis pozice
- Budete u nás působit jako technická podpora na telefonu a e-mailu pro naše české a slovenské zákazníky i partnery.
- Budete osobně jezdit za klienty a realizovat nové zakázky (HW i SW).
- Budete spolupracovat s dalšími odděleními ve firmě (zejména s vývojem), abyste jim mohli předávat zpětnou vazbu od zákazníků nebo reportovat chyby v HW i SW.
Požadavky
- SŠ nebo VŠ vzdělání se zaměřením na elektro, vyhláška 50/1978 Sb. §6.
- Kladný vztah k IT a zkušenost s MS Office.
- Zkušeností v oblasti přístupových systémů vítány.
- Jelikož budete dennodenně komunikovat s klienty, hodí se samostatnost, příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti.
- Aktivní řidič.
Nabízíme
- Mzdu podle vašich zkušeností.
- Práci, která dává smysl – naše turniketové systémy patří mezi světovou špičku.
- Fajn partu kolegů složenou z mladých nadšenců i zkušených matadorů, od kterých se máte co naučit.
- Pohodovou pracovní atmosféru.
- Pracovní doba u nás je flexibilní s možností občasné práce z domova.
- Jazykové kurzy angličtiny.
- Firemní akce v průběhu roku.
- Závodní dotované stravování – oběd za 22 Kč.
- 5 týdnů dovolené.
- Stabilní a jistou práci ve zlínské firmě, která funguje od roku 1993.