Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje výběrové řízení na místo: referent pro přestupky, veřejnoprávní smlouvy oddělení
přestupkového na odboru majetkovém, právním a správních činností (pracovní poměr na dobu neurčitou)
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování v II. stupni ve věcech přestupků na úseku zákona o některých přestupcích, zákona o střetu zájmů a zákona o zbraních, provádění kontrol a poskytování metodiky
Požadavky:
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent pro přestupky, veřejnoprávní smlouvy oddělení přestupkového na Odboru majetkovém, právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje“
doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 5. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Hana Kiliánová
telefon: 585 508 529, email: h.kilianova@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.
Termín nástupu: 1. 7. 2024, ev. dle dohody
Předpoklady:
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u
organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontaktní osoba: | Mgr. Hana Kiliánová |
E-mail: | h.kilianova@olkraj.cz |
Telefon: | 585 508 529 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.