Náplň práce: obsluha zákazníků v prodejně, výdej zásilek Zásilkovny, označování zboží cenovkami, přejímka zboží, ukládání zboží do regálů, vychystávání zboží pro další prodej, udržování pořádku ve skladové prodejně. Požadavky: pracovitost, bezúhonnost, fyzická zdatnost, příjemné vystupování, loajalita k firmě a snaha se učit nové věci.
Pracovní doba střídavě od 08:30 do 16:00 hod. nebo od 10:00 do 18:00 hod. Směna v sobotu od 08:30 do 12:00 hod. vychází cca 2x za měsíc.
V případě oboustranné spokojenosti je možno od 07/2025 uzavřít pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody: Volné svátky víkendy, možnost slev z prodávaného zboží, stravenkový paušál.
Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 9:00-16:00.
Kontaktní osoba: | Martin Klinkovský |
E-mail: | kamaro@blaznidohracek.cz |
Telefon: | 608 776 651 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.