Obchodně administrativní referent/ka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Zlín
  • HPP
  • nástup 1. 7. 2024

Popis

Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu.

Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.

Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon, notebook, firemní akce, zaměstnanecké slevy na obchodní zboží.

Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.

Zaměstnanecké výhody: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Umístění pracovní pozice

Ing. Karel Kužela

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 30 000 Kč
Pracoviště: třída Tomáše Bati 21, 76001 Zlín
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Kateřina Dvořáková
E-mail: prodej@homeofficecz.cz
Telefon: 777 758 832
ID inzerátu: 800088

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kateřina Dvořáková
E-mail: prodej@homeofficecz.cz
Telefon: 777 758 832

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.