Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu.
Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.
Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon, notebook, firemní akce, zaměstnanecké slevy na obchodní zboží.
Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.
Zaměstnanecké výhody: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon
Kontaktní osoba: | Kateřina Dvořáková |
E-mail: | prodej@homeofficecz.cz |
Telefon: | 777 758 832 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.