Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha 8
  • HPP

Popis

Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator

Pro našeho klienta, globálního poskytovatele ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni do Procurement týmu.

Společnost působí ve 160 zemích světa a poskytuje univerzální zákaznicky orientovaná řešení zejména nadnárodním telekomunikačním společnostem, retailovým firmám a bankách, vládním i veřejným organizacím a firemním klíčovým partnerům.

Vaše náplň práce:

  • komunikace s dodavateli, zjištění dostupnosti zboží a jeho ceny, objednání zboží dle požadavků klienta
  • spolupráce s dodavateli ohledně přepravy zboží a rozsahu služeb
  • plánování jednodušších logistických cest
  • zajištění hladkého průběhu objednávky
  • podílení se na strategii procesů v rámci nákupu
  • spolupráce s týmy napříč firmou, včetně logistického oddělení ohledně plánovaných tras a dlouhodobějších projektů
  • práce s interním systémem – vkládání a kontrola dat

Dle Vašich zkušeností se postupně zapojíte do procesu objednávky – zadání zakázky, zajištění nákupu a objednání HW, jednoduché logistiky až po komunikaci s dodavateli a partnerskými společnostmi.

Očekáváme:

  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • zkušenost s dodáváním zboží do zahraniční či s celními postupy výhodou
  • český/slovenský jazyk na dobré úrovni
  • anglický jazyk na úrovni zejména pro e-mailovou komunikaci, občasně telefonická/online komunikace
  • dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • výborné komunikační a koordinační dovednosti
  • dobrá orientace ve větším množství e-mailů a schopnost si určit priority
  • týmové i samostatné nasazení

Nabízíme:

  • stabilní práce v globální společnosti, neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají
  • pomoc od zkušených kolegů samozřejmostí
  • práce na full-time
  • vzdělávání podporované společností (vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky)
  • 25 dní dovolené, 4 sickdays
  • každodenní občerstvení přímo v kanceláři
  • hrazené vstupy na sportoviště
  • psychologická pomoc zdarma
  • odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • po zkušební době příspěvek na stravu a další benefity
  • moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Nadstandardní zdravotní péče
  • Stravenky
  • Dovolená navíc
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na volný čas
  • Sick days
  • Možnost home office

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.