Náplň práce: objednávání a příjem zboží po stránce fyzické i administrativní, balení zásilek a expedice zboží, denní komunikace se zahradkáři (mail, telefon, chat…), sprava administrace e-shopů - denní prace s počítačem - nutné rychle a zkušené ovladání, kontrola skladových zásob v e-shopech, odesílání zboží Česká pošta, Geis, atd., zodpovídá za stav skladu, provádění inventury skladu, řídí menší tým podřízených
Požadavky: komunikační dovednosti na pokročilé úrovni, povědomí o zahrádkářských potřebách a pěstování rostlin výhodou (ne podmínkou), zvládá práci pod tlakem, chuť do práce, manuální zručnost
Vstřícnost, ochota učit se novým věcem, schopnost samostatné i týmové práce, smysl pro detail, chápání věcí v souvislostech, ovládání PC na pokročilé úrovni podmínkou
Výhody: možnost stabilního a dlouhodobého zaměstnání včetně kariérního růstu, perspektivní a zajímavou práci v mladém tvůrčím kolektivu, pružnou pracovní dobu s pevnou částí - jen ranní směny, odpovídající ohodnocení
Kontaktní osoba: | Mgr. Lukáš Tobolák |
E-mail: | prace@pestik.cz |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.