referent/ka Oddělení výkonu daní II

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Plzeň-město
  • HPP
  • nástup ihned

Popis

Charakteristika činnosti:

  • návrhy a provádění řízení a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění platných předpisů, zejména výkon kontrolní a vyhledávací činnosti se zaměřením na daň z přidané hodnoty a daň silniční.
  • analýza systémových oblastí při správě daní ve složitých případech s prvkem mezinárodního zdanění.
  • vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.



Požadujeme:

  • vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.  

 

 

Nabízíme:

 

  • místo výkonu: Plzeň (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
  • platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky
  • předpokládaný den nástupu: 1.10.2024
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program
     

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 23.8.2024 na e-mail: Vera.Kratochvilova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400423 (PP)

 

nebo na adresu:

VŘ 400486(PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Věra Kratochvílová, telefon: 377 152 560.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

 

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9788171

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Růžena Šenfeldová
E-mail: ruzena.senfeldova@fs.mfcr.cz
Telefon: 220 364 504

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.