Vedoucí Odboru informatiky

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Šumperk
  • HPP
  • nástup 1. 10. 2024

Popis

přihlášky do 17.9.2024

Pracovník bude mít na starosti vedení Odboru informatiky, bude vést 8 lidí. Požadujeme: inovativní myšlení a otevřenost novým trendům, orientace ve veřejné správě výhodou, řidičský průkaz sk. B.
Jedná se o pracovní poměr vedoucího úředníka na dobu neurčitou, 12. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění.

Termín nástupu: říjen 2024, případně dle dohody

Předpoklady pro podání přihlášky:

  • splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC
  • ukončené vysokoškolské vzdělání

Požadavky pro podání přihlášky:

  • inovativní myšlení a otevřenost novým trendům vítána
  • orientace ve veřejné správě a oblasti IT výhodou
  • zkušenosti s vedením pracovního kolektivu vítány
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatného rozhodování, přirozená autorita
  • řidičský průkaz skupiny B

Hlavní zaměření činnosti:

  • řízení, koordinace a kontrola činnosti Odboru informatiky
  • zajišťování správy informačních a komunikačních systémů MěÚ, metodické usměrňování uživatelů a zajišťování jejich podpory

Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz)

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail
  • datum a podpis

K přihlášce doložte:

  • strukturovaný životopis
  • výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění, a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) téhož zákona (nevztahuje se na občany narozené po 01.12.1971)
  • můžete připojit i svou aktuální osobní fotografii

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na regeneraci sil
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • indispoziční volno

Místo výkonu práce: Zábřeh

Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:

- poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - vedoucí OI" (podací razítko nejpozději s datem 17.09.2024) nebo

  • osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - OI" nejpozději do 17.09.2024 do 15:00 hodin.

Bližší informace k pracovní pozici podá Ing. Jana Krasulová, tajemnice MěÚ, tel: 583 468 244, jana.krasulova@muzabreh.cz.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Jiné výhody - příspěvek na stravu, penz. připojištění, regeneraci sil, 5 Sick Days

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 27 250–40 120 Kč
Pracoviště: Masarykovo náměstí 510/6, 78901 Zábřeh
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Mgr. Martina Poláchová
E-mail: Martina.polachova@muzabreh.cz
Telefon: 583468241
ID inzerátu: 815710

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Mgr. Martina Poláchová
E-mail: Martina.polachova@muzabreh.cz
Telefon: 583468241

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Město Zábřeh si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.

Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Zábřeh bude pro potřeby personálního výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.