Nástup možný ihned.
Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení.
Pracovní náplň: budete mít na starosti vyřizování objednávek, které k nám chodí z celého světa - hlídání termínů (nutná výborná znalost MS Office - primárně Excel); k ruce budete mít tým kolegů obchodníků, kde budete spolu vymýšlet prodejní strategie; budete komunikovat se zákazníky primárně v německém jazyce; budete budovat vztahy s našimi zákazníky; sedět budete vedle kolegyně z oddělení Logistiky, která Vám pomůže s řešením dopravy; kromě řešení objednávek budete také hledat nové zákazníky po celém světě (email/ telefon); s pozicí souvisí také služební cesty za zákazníky do zahraničí (cca 1-2 dny v měsíci).
Požadujeme: praxe v obchodu na obdobné pozici výhodou; výborná znalost němčiny - budete denně komunikovat se zahraničními zákazníky; samostatná osobnost zaměřená na výsledek.
Nabízíme: práci na HPP ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, zaučení a dlouhodobé zaměstnání, pracovní doba pouze v pracovní dny PO-PÁ, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 25 dní dovolené, firemní akce)
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, stravenkový paušál
Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8-14
Kontaktní osoba: | Veronika Schönbaum |
E-mail: | prace@parabel.cz |
Telefon: | 571 895 701, 775 946 244 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.