ÚHKT Praha přijme obchodního referenta
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Komplexní zajištění dílčí a podpůrné obchodní činnosti pro jednotlivé úseky v ÚHKT
Jakou o Vás máme představu?
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost
- Logické myšlení, schopnost vyhledávat informace
- Organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita
- Znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)
- Výhodou je praxe ve zdravotnictví, znalost zdravotnického materiálu, ale není
Podmínkou:
- Orientace v elektronickém systému Helios výhodou
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Průzkum a analýza trhu
- Komplexní administrace veřejných zakázek malého rozsahu
- Příprava technických specifikací ve spolupráci s odbornými odděleními
- Vystavování objednávek, jejich kontrola a plnění, následná evidence a kontrola faktur, dodacích lhůt či případná reklamace
- Komunikace s dodavateli
- Dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů nemocnice
Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dní zdravotního volna (sick days);
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál i stravenky);
- Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče;
- Odměny při životních jubileích;
- Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky);
- Očkování proti chřipce;
- Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
- Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře;
- Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách;
Nástup od ihned nebo dohodou