Přidejte se k našemu týmu jako asistent/ka nákupního oddělení a podílejte se na dynamických procesech nakupování.
Hledáme motivovaného jedince, se schopností efektivně pracovat, který se stane klíčovou součástí našeho týmu.
- Budete spolupracovat s týmem pěti lidí, troufnete si na to?
- Máte už praxi jako asistent/ka?
Pokud ano, napište, určitě Vás budeme kontaktovat.
Váš výsledek práce:
- včas zpracované reporty, tabulky, zavedené faktury, zadávání mailingů
- kontrola dostupnosti zboží, kontrola nákupních objednávek
Denně budete:
- zpracovávat reporty a nákupní faktury
- spolupracovat s týmem nákupu
- pracovat s interním systémem
- pracovat s tabulkami
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- zkušenosti s administrativní prací a organizační dovednosti
- dobrá znalost MS Office, především Excel
- schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu
- příjemné a profesionální vystupování
- skvělé pracovní výsledky, samostatnost
Co vám můžeme nabídnout:
- perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu
- stabilní a moderní pracovní prostředí v renomované společnosti
- odborné zaškolení na pozici
- zdokonalení angličtiny v rámci firemních kurzů a další benefity
Pokud jste nadšení do práce s čísly, máte skvělé organizační schopnosti, hledáte stabilitu a rádi pracujete v týmu, pak nám zašlete svůj životopis. Těšíme se na vaši odpověď!
Kontaktní osoba: | Bc. Regína Otáhalová |
E-mail: | otahalova@atcomp.cz |
Telefon: | 605461845 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.