Klíčová náplň práce:
. zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agendy sekretariátu náměstků primátora SMZ a uvolněného člena RMZ,
. zpracování korespondence členů RMZ, zpracování zápisů z jednání,
. organizace pracovních programů členů RMZ,
. spolupráce na organizačně-technickém zabezpečení akcí připravovaných Odborem kanceláře primátora.
Požadavky:
. SŠ vzdělání s maturitou,
. dobré organizační schopnosti a komunikativní dovednosti,
. velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
. spolehlivost, pečlivost,
. uživatelská znalost Microsoft Office.
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za dlouhodobě nepřítomou zaměstnankyni.
Benefity:
K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.zlin.eu, přiložte:
Přihlášku zašlete poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, náměstí Míru 12, 760 01, Zlín s podacím razítkem nejpozději 30.9.2024. Nebo do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs), nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 1.10.2024 do 14:00 hod.
Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení,
asistent/asistentka náměstků primátora“ a uveďte jméno a adresu uchazeče.
Kontaktní osoba: | Anna Chomič |
E-mail: | AnnaChomic@zlin.eu |
Telefon: | +420 577 630 406 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.