Co nabízíme? Zajímavé a perspektivní zaměstnání na HPP, přátelský kolektiv, kancelář v Těmicích u Hodonína, měsíční mzda od 24 000 Kč, firemní telefon, notebook, příspěvek na stravování, slevu na nákupy ve firemní prodejně, ranní pauza navíc, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domu.
Co bude náplní práce? Každodenní komunikace se zákazníky - telefonicky, emailem, přes sociální sítě , vyřizování požadavků zákazníků, kompletní zajištění chodu B2B zakázek, zajištění podkladů pro fakturaci velkoobchodních dodavatelů, v případě potřeby pomoc ve skladu/obchodu společnosti, úzká komunikace se skladem společnosti, logistikou, obchodním oddělením.
Co očekáváme? Časovou flexibilitu, min. středoškolské vzdělání, relevantní praxi v oblasti práce se zákazníky nebo příbuzném oboru min.1 rok, porozumění základních pravidel účetnictví, český jazyk slovem/písmem na perfektní úrovni, příjemné vystupování, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, loajalitu, týmového ducha, znalost práce na PC
znalost účetního systému POHODA a systému SHOPTET výhodou. ŘP skupiny B.
Kontakt na mail.
Kontaktní osoba: | David Kaňovský |
E-mail: | kanovsky@nutsman.cz |
Telefon: | 602893314 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.