Finanční úřad pro Královéhradecký kraj hledá pracovníka do Oddělení daňové kontroly a analytiky
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- vyhledávací a analytická činnost a ověřování údajů pro správné stanovení daňové povinnosti pro potřeby územních pracovišť, popř. ostatních útvarů finančního úřadu, v rozsahu působnosti oddělení daňové kontroly a analytiky;
- koordinační a analytická činnost při zjišťování daňových a pojistných úniků; organizace, řízení a koordinace úkonů při správě daní u rizikových daňových subjektů;
- spolupráce na tvorbě metodických pokynů jednotlivých útvarů z hlediska působnosti oddělení daňové kontroly a analytiky;
- spolupráce na celostátních úkolech, a to v rozsahu stanoveném GFŘ;
- spolupráce na zavádění a užívání IS a analytických programů v analytické, vyhledávací a kontrolní činnosti;
- pracovní cesty dle pokynů nadřízených představených, účast na školení, seminářích a metodických porad organizovaných GFŘ;
- analýza a koordinace (v rámci svých kompetencí) kontrolní činnosti územních pracovišť především z pohledu délky trvání a vytíženosti pracovníků;
- úzká spolupráce s pracovníky OMVD pro potřeby analytické a koordinační činnosti týkající se daňových kontrol;
- výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 1 859 Kč do 5 576 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Místem výkonu služby je Hradec Králové.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je listopad 2024.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9839924
Co musíte znát, mít a umět?
• platová třída 11 - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
• komunikativnost, flexibilitu
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme
pružná služební/pracovní doba
karta MultiSport
příspěvek na stravování
25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna
příspěvek na penzijní připojištění
vlastní rekreační zařízení
letní tábor pro děti zaměstnanců
zvýhodněné nákupy zboží a služeb u smluvních partnerů
vzdělávací program
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 24. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, Horova 17, 500 02 Hradec Králové,
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2700@fs.mfcr.cz, nebo
do datové schránky ID: fj8ny4i.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 270815 – rada/odborný rada - Oddělení daňové kontroly a analytiky“.
Kontaktní osoba: | Mgr. Michaela Džuganová |
E-mail: | michaela.dzuganova@fs.mfcr.cz |
Telefon: | 495 851 253 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.