V souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje tajemnice MěÚ Příbram výběrové řízení na obsazení pracovního místa v Odboru silničního hospodářství MěÚ Příbram pro činnost: vedoucí Odboru silničního hospodářství
Stručná charakteristika vykonávané práce:
Požadujeme:
Nabízíme:
Platové podmínky:
11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení + možnost osobního příplatku.
Nástup: leden/únor 2025, příp. dohodou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka:
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 03.01.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.
Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu:
Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I
Bližší informace na tel. 318 402 224 – oddělení personální a vnitřních věcí.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
Kontaktní osoba: | Petra Adámková |
E-mail: | petra.adamkova@pribram.eu |
Telefon: | 318402268 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je město Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I, IČO: 00243132 (dále jen „správce“). Náležitosti přihlášky vyplývají z požadavků zaměstnavatele pro výkon uvedené činnosti. Poskytnutí kontaktních údajů je dobrovolné a slouží pouze k snadnější komunikaci s uchazeči (subjekty údajů) v rámci daného výběrového řízení. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným osobám. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy, tj. životopis, úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpis z evidence Rejstříku trestů, zaslané s přihláškou do výběrového řízení. Přihláška do výběrového řízení společně s ostatními dokumenty a závěrečnou zprávou výběrové komise budou v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchovány u správce po dobu 5 let, po jejím uplynutí dojde k ukončení zpracování osobních údajů v souvislosti s těmito dokumenty, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů. Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) má subjekt údajů v čl. 15. – čl. 21 garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.