Vedoucí Odboru silničního hospodářství

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Příbram
  • HPP

Popis

V souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje tajemnice MěÚ Příbram výběrové řízení na obsazení pracovního místa v Odboru silničního hospodářství MěÚ Příbram pro činnost: vedoucí Odboru silničního hospodářství

Stručná charakteristika vykonávané práce:

  • zajišťování výkonu silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností,
  • zajišťování a výkon správy místních komunikací a veřejných prostranství v rozsahu působnosti obce,
  • utváření koncepce městské mobility a zajišťování koordinace činností, vedoucí k jejímu rozvoji.

Požadujeme:

  • vzdělání: vysokoškolské v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Internet,
  • osobnostní a manažerské předpoklady,
  • samostatnost v rozhodování,
  • vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
  • dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení,
  • odpovědnost, týmový přístup,
  • důslednost v práci a spolehlivost,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič),
  • praxe ve veřejné správě – výhodou,
  • praxe v předmětné oblasti – výhodou,
  • praxe ve vedoucí pozici – výhodou.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),
  • příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
  • benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
  • ošatné,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,
  • odměna dobrovolným dárcům krve.

Platové podmínky:
11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení + možnost osobního příplatku.

Nástup: leden/únor 2025, příp. dohodou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka:

  • státní občanství ČR nebo u občana s cizím stát. občanstvím, trvalý pobyt v ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost – za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
    • a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
    • b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena,
  • ovládání jednacího jazyka – češtiny,
  • splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (tj. lustrační osvědčení + čestné prohlášení, viz § 1, § 2 a § 4 uvedeného zákona).

Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • motivační dopis,
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (U cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost – vydaný domovským státem. Pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.),
  • úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • doklady prokazující splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (dále jen „zákon“): a) úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971), Pozn.: Do doby vystavení uvedeného dokumentu lze nahradit čestným prohlášením osvědčujícím skutečnosti uvedené v ust. v § 2 odst. 1 písm. a) a b) zákona ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Po vybraném uchazeči bude před uzavřením pracovního poměru jmenováním úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení požadována. b) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971).

Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 03.01.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.

Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu:
Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I  nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I
Bližší informace na tel. 318 402 224 – oddělení personální a vnitřních věcí.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození uchazeče,
  3. státní příslušnost uchazeče,
  4. místo trvalého pobytu uchazeče,
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. datum a podpis uchazeče,
  7. pro rychlejší komunikaci telefon či e-mailovou adresu.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Adámková
E-mail: petra.adamkova@pribram.eu
Telefon: 318402268

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

 Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je město Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I, IČO: 00243132 (dále jen „správce“). Náležitosti přihlášky vyplývají z požadavků zaměstnavatele pro výkon uvedené činnosti. Poskytnutí kontaktních údajů je dobrovolné a slouží pouze k snadnější komunikaci s uchazeči (subjekty údajů) v rámci daného výběrového řízení.  Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným osobám. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy, tj. životopis, úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpis z evidence Rejstříku trestů, zaslané s přihláškou do výběrového řízení. Přihláška do výběrového řízení společně s ostatními dokumenty a závěrečnou zprávou výběrové komise budou v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchovány u správce po dobu 5 let, po jejím uplynutí dojde k ukončení zpracování osobních údajů v souvislosti s těmito dokumenty, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.  Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) má  subjekt údajů v čl. 15. – čl. 21 garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce.      

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.