Referent/ka finančního odboru (fakturace, DPH)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Opava
  • HPP

Popis

Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů Výběrové řízení na obsazení funkce referenta finančního odboru Městského úřadu ve Vítkově na dobu neurčitou

Druh a charakteristika práce:

  • zpracování došlých faktur,
  • vystavování faktur a sledování jejich úhrady,
  • vedení evidence pro účely DPH dle § 100 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty,
  • odpovědnost za stanovení zdanitelného plnění u došlých daňových dokladů, jak z tuzemska, tak i ze zahraničí a posuzování u poskytnutých plnění správnost DPH,
  • metodické řízení agendy DPH, při uskutečnění zdanitelného plnění, spolupráce s daňovým poradcem,
  • spolupráce s odbory na přípravě smluv za Město Vítkov z hlediska DPH,
  • zabezpečení styku s bankami, stahování výpisů, zavádění trvalých příkazů,
  • přijímání žádostí o zápůjčky z FRB a zpracovávání podkladů k jednání do RM a ZM. Příprava smluv o zápůjčkách s úspěšnými žadateli, vkládání do evidence smluv,
  • plnění povinností správce účtu Fondu rozvoje bydlení, sledování veškerých zápůjček, jejich úhrady a splatnost, upozornění vydlužitelů na nezaplacené splátky,
  • koordinace uzavírání nájemních smluv na pronájem nebytových prostor ve správě odboru služeb,
  • vyhotovování zápisů z jednání Finančního výboru a zajištění agendy tohoto výboru,
  • zastupování na úseku hlavní pokladny a výpočtu cestovních náhrad.

Zařazení: neúředník

Předpokládaný nástup: dle dohody po ukončení výběrového řízení

Pracovní poměr: na dobu určitou – 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou

Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce

Jiné požadavky:

  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
  • uživatelská znalost práce na PC
  • výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
  • orientační znalost zákona č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., zákon o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
  • výhodou znalost účetního programu Ginis

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
  • telefonní kontakt a e-mail

Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710–31820,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, od 01.01.2025 navýšení platového tarifu o 1.400,- Kč, možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Zaměstnanecké benefity:

  • stabilní zaměstnavatel
  • pružná pracovní doba
  • v souladu s Fondem zaměstnavatele:
    • stravenky ve výši 120 korun;
    • příspěvek 800 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění;
    • dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
    • jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
    • 3 dny indispozičního volna
    • příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.

Uzávěrka přihlášek: do 11. 11. 2024; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU (fakturace, DPH) - neotvírat, s uvedením adresy podavatele.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Bližší informace:

Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: 556 312 270, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: 556 312 203.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Benefity

  • Stravenky
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na volný čas
  • Sick days

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 21 710–31 820 Kč
Pracoviště: náměstí Jana Zajíce 7, 74901 Vítkov
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Šárka Petrtýlová
E-mail: tajemnik@vitkov.info
Telefon: +420556312203
ID inzerátu: 839082

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Šárka Petrtýlová
E-mail: tajemnik@vitkov.info
Telefon: +420556312203

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.