Samostatná finanční účetní - Praha 1

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

Náplň práce:

  • kontrola a účtování přijatých faktur
  • evidence majetku ve spolupráci se specialistou na agendu majetku
  • příprava platebních příkazů  
  • účtování bankovních výpisů  
  • zpracování cestovních příkazů
  • účtování hotovostních vyúčtování zaměstnanců

 Požadované znalosti a dovednosti:  

  • SŠ/VŠ vzdělání 
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky 
  • mírně pokročilá znalost Excelu   
  • praxe ve veřejné správ výhodou   
  • ochota učit se nové věci

Nabízíme:   

  • platové zařazení do 11. platové třídy, platový tarif bude stanoven na základě Vaší dosažené praxe a vzdělání, plus příslušný osobní příplatek
  • příspěvek zaměstnavatele na stravování  
  • dovolená 5 týdnů
  • indispoziční volno 5 dnů   
  • příspěvek na produkty stáří (penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, atd.)   
  • pružná pracovní doba   
  • příjemné pracovní prostředí   
  • práce v centru města   
  • nástup ideálně od 1. ledna 2025

 

   

 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Ekonomika - účetnictví a daňové evidence

Benefity

  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Pružná pracovní doba

Umístění pracovní pozice

Centrum služeb pro silniční dopravu

Shrnutí pracovní pozice

Pracoviště: nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 11000 Praha
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Kamila Kohoutová
E-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
Telefon: 602133296
ID inzerátu: 839460

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kamila Kohoutová
E-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
Telefon: 602133296

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

 

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.