Investiční referent/referentka

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Litoměřice
  • HPP
  • nástup 1. 12. 2024
  • Pro ZTP

Popis

Zajišťování přípravy a realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Technickoekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny.
Zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. Kontrola čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků.
Provádění průzkumů a analýz trhu a navrhování obchodních opatření.
Vedení poptávkových řízení a veřejných zakázek. Účast na kontraktačních jednáních, výběr dodávek a uzavírání kontraktů s dodavateli.
Vypracovávání podkladů investorské přípravy staveb pro územní dokumentaci, pro typizační práce nebo pro rozpočty projektovaných staveb.
Příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení.
Doba neurčitá se zkušební dobou 3 měsíce.
Tarifní třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, příloha č. 1
Benefity - stravenky, 5 týdnů dovolená, 5 dní sick days, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na kulturní, sportovní a zdravotní aktivity, stabilní zaměstnání v malém kolektivu, individuální rozvržení pracovní doby.

Požadavky:
vzdělání - SŠ, VOŠ ekonomického nebo technického zaměření
znalost legislativy (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek)
orientace v projektové dokumentaci výhodou
praxe v oblasti činností, vztahujících se k charakteristice vykonávané práce
řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou
samostatnost, dobrá komunikativnost, koordinační schopnosti, spolehlivost, koncepční myšlení

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče,
datum a místo narození uchazeče,
státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče,
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
e-mailový nebo telefonní kontakt,
datum a podpis uchazeče.

Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
případné další doklady prokazující odbornou vzdělanost uchazeče
poskytnutí souhlasu se zpracováním svých osobních údajů.

Způsob podání přihlášky:

přihlášku s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně nebo zašlete na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín.

Na obálce vyznačte: "NEOTVÍRAT - veřejná výzva - Investiční referent "
Lhůta pro podání přihlášek 13. 11. 2024 do 17 hod.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Umístění pracovní pozice

Město Terezín

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 23 390–41 000 Kč
Pracoviště: nám. ČSA 179, 41155 Terezín
Typ úvazku: HPP
Vhodné pro: Osoby se zdravotním postižením
Kontaktní osoba: Ing. Radek Keřka
E-mail: radek.kerka@terezin.cz
Telefon: 774 400 788
ID inzerátu: 839993

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Radek Keřka
E-mail: radek.kerka@terezin.cz
Telefon: 774 400 788

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.