Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha 6
  • HPP

Popis

Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory

Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.

Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.

Náplň práce:

  • komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti)
  • průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob
  • příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících
  • komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci
  • reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období
  • řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží
  • úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci procesů a disponibility skladových položek
  • spolupráce s pracovníky skladu, poskytování součinnosti při plánovaných nakládkách a řešení neočekávaných situací
  • vyjednávání v českém a mezinárodním prostředí
  • analýzy trhu a nákupního potenciálu – vyhledávání dodavatelů/produktů
  • udržování kontaktu se stávajícími zákazníky, návštěvy u dodavatelů a jejich hodnocení, dodavatelské audity
  • poskytování technické podpory zákazníkům a obchodním zástupcům
  • vytváření technických a cenových specifikací

Požadujeme

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru; případně vyučení v oboru elektromechanik/elektrikář
  • praxi v oblasti prodeje s elektro materiálem nebo svítidel výhodou
  • znalost technických norem, zájem o oblast elektro
  • znalost LED technologie, elektroniky
  • AJ – pokročilou úroveň
  • MS Office zejména Excel, Word, Outlook – uživatelskou úroveň
  • vyjednávací a komunikační schopnosti – asertivní jednání s klienty
  • smysl pro detail, zodpovědnost a pořádek

Co můžeme nabídnout:

  • kreativní práci ve stabilní společnosti
  • motivující ohodnocení + bonusy/prémie
  • spektrum zaměstnaneckých benefitů, včetně stravenek, příspěvků na penzijní připojištění, a dalších
  • možnost osobního i profesního růstu
  • příjemný pracovní kolektiv a zázemí úspěšné české firmy
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • firemní notebook a mobilní telefon pro osobní použití
  • využívání firemního vozidla k soukromým účelům
  • zaměstnanecké slevy na zboží z portfolia firmy
  • sick days
  • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)

Benefity

  • Bonusy a prémie
  • Auto i k soukromým účelům
  • Mobilní telefon
  • Výrobky a služby se slevou
  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na soukromé životní pojištění
  • Stravenky
  • Sick days

Odpovědět na inzerát

Kontaktní údaje jsou dostupné pouze v textu inzerátu.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.