Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:
- shromažďování a vyhodnocování informací s cílem zvyšování efektivity daňových kontrol a výběru daní, vyhodnocování návrhů na zařazení subjektů k provedení kontrolních postupů,
- analytickou a koordinační činnost při zjišťování a rozkrývání daňových úniků s využitím analyticko-vyhledávacích aplikací,
- vyhledávání rizikových daňových subjektů,
- koordinaci a metodické usměrňování výkonu správy daní,
- administrace související se systémem kontrolní činnosti.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Co Vám nabízíme:
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 5 575 Kč do 7 434 Kč
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
- možnost výkonnostních a cílových odměn
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843936.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 20. 11. 2024.
Kontaktní osoba: | Bc. Miroslava Hanáčková |
E-mail: | miroslava.hanackova@fs.gov.cz |
Telefon: | 724 734 241 |
Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.