Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- koordinace a provádění řízení a dalších postupů dle zákona č.280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, tj. zejména provádění vyhledávací činnosti, místního šetření, daňové kontroly a postupu k odstranění pochybností se zaměřením na DPH, daň z příjmů právnických osob, daň silniční a daň vybíranou srážkou podle zvláštní sazby daně,
- dohled nad daňovými povinnostmi spravovaných daňových subjektů, včetně subjektů se zahraniční majetkovou účastí a subjektů majetkově, personálně nebo jinak propojených,
- návrhy na provedení kontrolních postupů u spravovaných daňových subjektů, jednání s daňovými subjekty, popř. dalšími osobami zúčastněnými na správě daní,
- vyřizování žádostí od daňových subjektů i od ostatních orgánů státní správy,
- zpracování stanovisek k opravným prostředkům a rozhodnutí,
- vedení částí spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
- místo výkonu: Hradec Králové,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná pracovní doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek po zapracování od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
- zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 26. listopadu 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní III č. 400593“.