referent/ka Oddělení mezinárodní spolupráce

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Hradec Králové
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

Charakteristika činnosti:

  • provádění řízení a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
  • výkon daňových kontrol u daňových subjektů,
  • provádění řízení u subjektů se zahraniční majetkovou účastí a u subjektů s majetkově, personálně nebo jinak propojenou činností,
  • vyhledávací činnost u velkých daňových subjektů,
  • účast na stanovování jednotných zásad a postupů výkonu správy daní v působnosti územních finančních orgánů.

Požadujeme:

  • vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program,
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád) a daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů),
  • znalost účetnictví výhodou,
  • znalost anglického jazyka výhodou, eventuálně vedle angličtiny také dalšího jazyka,
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, ochota k práci v terénu,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Nabízíme:

  • místo výkonu: Hradec Králové (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7),
  • platové zařazení: platová třída 12, popř. další nárokové příplatky,
  • předpokládaný den nástupu: 1.1.2025,
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou),
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
  • motivační ohodnocení,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
  • propracovaný vzdělávací program.

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.11.2024 na e-mail: Jiri.Vojtech@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400632 (PP) nebo na adresu:

VŘ 400632 (PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Jiří Vojtěch, telefon: 495 851 235.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Aneta Kubatová
E-mail: aneta.kubatova@fs.mfcr.cz
Telefon: 220 364 505

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.