Požadavky:
o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou.
o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou.
o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě.
o Znalost obchodních principů a samostatnost.
o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty.
o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz).
Náplň práce:
** Komplexní správa vybraných nemovitostí:**
o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců.
o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu.
o Operativní komunikace s nájemci.
o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění).
o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst.
o Koordinace údržby, oprav, revizí a odpadového hospodářství nemovitostí.
o Vypracování jednoduchých zpráv pro vedení podniku.
Zaměstnanecké výhody:Stabilní pracovní pozice v týmu kolegů majetkoprávního oddělení.
o Mzdové ohodnocení od 30.000,- Kč odpovídající Vašim dovednostem a svěřené pozici.
o Kromě standardních benefitů jako je 5 týdnů dovolené poskytujeme po zapracování příspěvek 4000 Kč/rok na wellness pobyty, masáže či dioptrické brýle (od 1.1.2024), příspěvek na penzijní pojištění 1200 Kč/měsíc (po odpracovaných 12 měsících), stravenkový bonus 110 Kč/den (okamžitě). Nabízíme Vám odborný růst a profesní zařazení ve firmě s vysokými cíli a odpovědnou firemní kulturou.
o Místo výkonu práce - Klopina. Pracovní doba od 6.30 - 15 hodin
o Nástup možný okamžitě.
Kontaktní osoba: | Zuzana Janíčková |
E-mail: | kariera@usovsko.cz |
Telefon: | 583484123, 602363413 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.