Upřesňující informace:
" Pracovní náplň:
" Organizování každodenního chodu účetního oddělení, kontrolní činnosti
" Účtování dodavatelských faktur (tuzemsko, zahraničí, investice), DPH
" Zpracování a účtování bankovních výpisů
" Agenda majetku (účetní a daňové odpisy)
" Vedení a kontrolování hlavní knihy, účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, rezervy, spolupracování na tvorbě ročních plánů
" Provádění měsíčních a ročních závěrkových prací, zpracování daňových přiznání
" Vedení leasingové agendy a zpracování statistických výkazů
" Vykonávání analytických prací, koordinování přípravy na audity, intrastat
"
Požadujeme:
" min. SŠ vzdělání ekonomického směru
" min. 3 roky zkušeností na pozici hlavní účetní
" velmi dobrou znalost podvojného účetnictví
" orientace v české daňové a účetní legislativě
" angličtina (komunikační úroveň výhodou)
" dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
" velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost, analytický a proaktivní přístup
Zaměstnanecké výhody:
Kontakt: e-mailem, telefonicky - Po-Pá 7: - 17:00
Kontaktní osoba: | Adéla Kundrátová |
E-mail: | kundratova@tesil-fibres.eu |
Telefon: | 734876760 |
Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.