rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní pro sektor výroby a služeb III

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • nástup 1. 2. 2025

Popis

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • provádění daňových kontrol daně z přidané hodnoty a daně z příjmů právnických osob a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Praha,
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
  • motivační ohodnocení,
  • pružná služební doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
  • propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 5 576 Kč do 7 434 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn,
  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 12. prosince 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní pro sektor výroby a služeb III č. 400126“.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Aneta Kubatová
E-mail: aneta.kubatova@fs.mfcr.cz
Telefon: 220 364 505

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.