Referent/ka CT

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Plzeň-město
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

Požadujeme: znalost FJ a AJ na komunikativní úrovni, znalost práce na PC, převážně MS Excel, dobrý time management, výhodou zkušenosti z logistiky. Asertivita a nekonfilktní jednání.

Náplň práce:
komunikace se zákazníky, zahraničními partnery a s naším zákaznickým oddělením
zpracovávat cenové nabídky a objednávky
podílet se na realizaci přepravy zboží
administrativa - pravidelný reporting, práce s MS Excel, interními SW nástroji, apod.

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenkový paušál plně hrazený zaměstnavatelem (90Kč/odpracovaný den), aj.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)

Umístění pracovní pozice

DHL Freight CZ s.r.o.

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 34 000–39 000 Kč
Pracoviště: Podnikatelská 1191/32, Plzeň
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Aneta Kynclová
E-mail: aneta.kynclova@dhl.com
ID inzerátu: 849574

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Aneta Kynclová
E-mail: aneta.kynclova@dhl.com

Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.