Referent/ka kanceláře starosty a tajemníka - projektový manažer, finanční referent/ka odboru

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Ústí nad Orlicí
  • HPP
  • nástup 1. 2. 2025

Popis

  • projektové řízení vybraných projektů spolufinancovaných z dalších zdrojů (fondy EU, národní zdroje, apod.)
  • organizační a technické zajišťování jednotlivých aktivit projektů ve spolupráci s příp. manažerem konkrétního projektu
  • vyhledávání dotačních příležitostí v návaznosti na programové dokumenty města
  • příprava žádostí o dotace na projekty spolufinancované z fondů  EU, Mezinárodního visegradského fondu i národních zdrojů po administrativní stránce
  • administrace neinvestičních i investičních projektů, monitoring, reporting; zajišťování povinné publicity administrovaných projektů; sledování monitorovacích indikátorů administrovaných projektů
  • koordinace spolupráce s Regionální rozvojovou agenturou Pardubického kraje a MAS Lanškrounsko, z.s.
  • příprava podkladů pro aktualizaci strategického plánu města
  • příprava podkladů pro rozhodování o aktualizaci nástrojů zvyšujících kvalitu řízení agendy dotací z rozpočtu města Lanškroun, měsíční informování starosty o výši vyčerpané podpory
  • aktualizace Pravidel o poskytování dotací z rozpočtu města Lanškroun, tvorba dotačních programů - nájemné a cestovní ruch
  • zajišťování agendy de minimis za město dle platných právních předpisů
  • koordinace při sestavování kapitoly 01 ropočtu města příp. jeho změn v průběhu roku, kontrola plnění a čerpání, koordinace finanční kontroly v rámci kapitoly 01 rozpočtu města
  • zabezpečování agendy kontrolního výboru zastupitelstva dle pokynů předsedy kontrolního výboru
  • editace formulářů na úřední desce a jejich programování
  • zajišťování oprav a pořízení drobného majektu
  • Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)

Další předpoklady, požadavky a informace naleznete na úřední desce města Lanškroun a https://www.lanskroun.eu v sekci volná pracovní místa. 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Práce s PC - MS Office, Internet
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Jiná způsobilost - Znalost právních předpisů v dané oblasti

Požadované jazyky

  • Angličtina (aktivní) — pokročilý
  • Němčina (aktivní) — pokročilý

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office - 12 dní
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Sick days - 4 dny
  • Stravenky

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Ing. Radka Ondriášová
E-mail: radka.ondriasova@lanskroun.eu
Telefon: 775859243

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.