přímá komunikace s mezinárodními klienty z odvětví tenkých tiskových papírů a řešení kvalitativních požadavků za účelem udržení neustálého zlepšování,
komunikace s výrobními odděleními a jejich podpora v rámci optimalizace produktů,
spolupráce s kolegy na mezinárodní úrovni v rámci skupiny Delfort,
zodpovědný přístup k rozvoji spolupráce v oblasti tenkého tiskového papíru – v rámci OP Papírny ve spolupráci s ostatními odděleními, a také ve spolupráci s týmem technického zákaznického servisu
aktivní účast na zákaznických auditech,
spoluodpovědnost za navrhování a přijímání nápravných opatření,
tvorba a údržba specifikací papírů v oblasti tenkých tiskových papírů, správa reklamací v SAP.
Vaše zkušenost
VŠ vzdělání technického směru (chemické, papírenské nebo tiskařské výhodou)
praxe na obdobné pozici (v papírenském nebo tiskařském průmyslu velkou výhodou)
zkušenosti s poskytováním odborné podpory zákazníkům,
zodpovědný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům,
spoluodpovědnost za oblast kvality,
plynulá znalost anglického jazyka je podmínkou, další jazyky výhodou,
zkušenosti s jednáním se zákazníky na mezinárodní úrovni,
ochota vycestovat do zahraničí,
schopnost komunikovat napříč úrovněmi řízení společnosti,
schopnost aktivně pracovat na týmových mezinárodních úkolech a projektech,
aktivní přístup a odpovědnost za dokončení svěřených úkolů.
Vaše výhody
PRESTIŽNÍ A STABILNÍ ZAMĚSTNÁNÍ
měsíční výkonnostní prémie
13.,14.,15. mzda po zapracování
odměny při pracovních jubileích
pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
5 týdnů dovolené
závodní stravování
penzijní připojištění
firemní tarif – zvýhodněné volání a SMS
příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity
podpora v případě relokace
V případě, že Vás tato pozice oslovila a máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zasílejte CV v českém i anglickém jazyce.