Referent životního prostředí - VŘ 89/2025

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Příbram
  • HPP
  • nástup 1. 3. 2026

Popis

Stručná charakteristika vykonávané práce:  

  • provádění kontrolní činnosti, úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich v agendě veterinárního zákona a zákona na ochranu zvířat proti týrání a agendě ochrany ovzduší,
  • vydávání závazných stanovisek a vedení správního řízení jako věcně a místně příslušného dotčeného orgánu k hájení veřejného zájmu v oblasti životního prostředí.

Požadujeme:

  • vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné (zaměření přírodovědného či technického směru – výhodou),
  • znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, Internet),
  • odpovědnost, spolehlivost a důslednost v práci,
  • samostatnost v rozhodování,
  • komunikativnost a flexibilita,
  • ochota se dále vzdělávat,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ – aktivní řidič,
  • praxe v předmětné oblasti – výhodou.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),  
  • příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
  • benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
  • ošatné,
  • příspěvek na penzijní připojištění,  
  • peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,  
  • odměna dobrovolným dárcům krve.          

Platové podmínky:  10. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, + možnost osobního příplatku.

Místo výkonu práce: Městský úřad Příbram  

Nástup:  březen 2026, příp. dohodou 

Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • motivační dopis, životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Vybraný uchazeč předloží výpis z evidence Rejstříku trestů nejpozději před uzavřením pracovního poměru.  
  • úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Pozn.: Při podání přihlášky lze uvedený doklad nahradit prostou fotokopií. Úředně ověřenou fotokopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání předloží vybraný uchazeč nejpozději před uzavřením pracovního poměru. 

Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu: Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I.  Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky úřadu. ID datové schránky: 2ebbrqu. 

Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 12.12.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel. 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Adámková
E-mail: petra.adamkova@pribram.eu
Telefon: 318402268

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

 Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je město Příbram, Tyršova 108, 261 19  Příbram I, IČO: 00243132 (dále jen „správce“). Náležitosti přihlášky vyplývají z požadavků zaměstnavatele pro výkon uvedené činnosti. Poskytnutí kontaktních údajů je dobrovolné a slouží pouze k snadnější komunikaci s uchazeči (subjekty údajů) v rámci daného výběrového řízení.  Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným osobám. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy, tj. životopis, úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpis z evidence Rejstříku trestů, zaslané s přihláškou do výběrového řízení. Přihláška do výběrového řízení společně s ostatními dokumenty a závěrečnou zprávou výběrové komise budou v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchovány u správce po dobu 5 let, po jejím uplynutí dojde k ukončení zpracování osobních údajů v souvislosti s těmito dokumenty, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.  Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) má  subjekt údajů v čl. 15. – čl. 21 garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce.      

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.