Vedoucí odboru rozvoje města (m/ž)

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • TOP zaměstnavatel
  • Zlín
  • HPP
  • nástup 1. 7. 2025

Popis

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Příprava a realizace investičních záměrů souvisejících s rozvojem města. Vzdělání VŠ - technický směr

Znalost zákonů:
stavební zákon; o pozemních komunikacích; o zadávání veřejných zakázek; správní řád; o obcích (obecní zřízení). Komunikační dovednosti (argumentační, písemná, ústní), spolupráce v týmu,
vysoké pracovní nasazení, zvládání stresových situací.
Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel apod.).
Plná svéprávnost. Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Při ústním pohovoru nutno předložit osvědčení včetně čestného prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČR – netýká se osob narozených po 01.12.1971).

Výhodou:

  • praxe ve veřejné správě, v investiční výstavbě, v inženýrské činnosti, v ekonomice, investiční výstavby.
  • zvláštní odborná způsobilost (ZOZ) v územním plánování,
  • obecná orientace v legislativě ČR, čtení projektové dokumentace,
  • znalost anglického jazyka.
  1. platová třída.
    Po zapracování možnost přidělení služebního bytu.
    Náborový příspěvek až ve výši 100 000 Kč.

Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail),
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)

K písemné přihlášce nutno doložit:
• životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti;
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 22.04.2025 v obálce označené heslem „VŘ-vedoucí ORM“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice, elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody

Umístění pracovní pozice

Shrnutí pracovní pozice

Mzda: 50 000–70 000 Kč
Pracoviště: nám. 3. května 1340, 76502 Otrokovice
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Ing. Petr Vrana
E-mail: vrana@muotrokovice.cz
Telefon: 577 680 401
ID inzerátu: 892746