Technik správy domovního fondu

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • Praha
  • HPP

Popis

Jsme společnost zabývající se správou nemovitostí na území Prahy 10. Sídlíme ve Strašnicích, ve velmi příjemných prostorech, kde Vás uvítáme v menším, přátelském kolektivu.  

Pracovní pozice, kterou nabízíme je zaměřená na technickou správu přidělených objektů na území Prahy 10. Součástí každodenní práce je kontrola objektů, zajišťování oprav subdodavateli, předávání či přebírání prostor, administrativní činnost v oblasti evidence dokumentů a další činnosti s výkonem práce spojené.

Náplň práce:

  • dohled nad svěřenými objekty - znalost objektů, průběžná kontrola technického stavu objektů  

  • zajištění technického stavu objektů v souladu s aktuálními normami, vyhláškami, zákonnými povinnostmi  

  • průběžná kontrola objektů  

  • vyhodnocování stavu poruch objektů  

  • zadávání oprav – zajištění cenových nabídek, vystavování objednávek, zadávání do systému   

  • kontrola provádění prací ve svěřených objektech, přebírání hotových prací, kontrola a likvidace faktur, kontrola správnosti účetních dokladů   

  • příjem požadavků na opravy/údržbu objektů od vlastníka objektů  

  • přebírání prací prováděných vlastníkem včetně účasti na kontrolních dnech/kolaudacích, řešení reklamací  

  • jednání s nájemci včetně přebírání požadavků na opravy/údržbu nemovitosti   

  • přebírání a zpracovávání dokladů a informací od klientů, evidence dokladů  

  • příprava a zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb v souladu s aktuální legislativou a řešení reklamací z vyúčtování  

  • administrace uzavírání smluv k médiím (voda, energie,…) a sledování odchylek v jednotlivých objektech  

  • revize a odstraňování závad z revizí 


Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání

  • praxe na obdobné pozici výhodou

  • znalost problematiky správy nemovitostí

  • znalost práce na PC

  • uživatelská znalost MS Office

  • zkušenost se státní správou výhodou

  • komunikační schopnosti

  • spolehlivost, pečlivost, příjemné vystupování

 

Nabízíme:

  • pracoviště na Praze 10 

  • příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu 

  • 5 týdnů dovolené 

  • 5 sick days 

  • stravenkový paušál 

  • příspěvek na penzijní/životní připojištění 

  • PC, služební telefon 

  • příspěvek na dopravu, ošatné 

  • Bonus program Cafeterie po odpracovaném roce

  • Multisport karta 

  • Vzdělávací kurzy/školení 

  • Mzda 33 000 – 37 000 Kč/měs.


 

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Petra Medunová
E-mail: medunova@majetkova.cz

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.