Referent/ka ekonomiky a administrativy 0,5 úvazek

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • Zkrácený úvazek
  • nástup ihned

Popis

(pracovní místo na dobu určitou – zástup za dlouhodobou nemoc a následně zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené) – 0,5 úvazek

Sjednaný druh práce: referent oddělení ekonomiky a administrativy odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Platové zařazení: 9. plat. třída, dle NV č. 341/2017 Sb., v pl.zn.(21710 Kč až 31.820 Kč podle započitatelné praxe při plném pracovním úvazku), osobní příplatek po zkušební době (max. do výše 50 % příslušného PT), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

Datum nástupu: dle dohody

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění:

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost.

Další požadavky:

požadované vzdělání:

  • vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru

požadované znalosti:

  • praxe v oblasti fakturace, rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě
  • praxe v oblasti účtování dotací výhodou
  • znalost práce s programem GINIS výhodou
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • dobré komunikativní schopnosti
  • pečlivost
  • ochota se vzdělávat
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme: 

  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, Flexi poukázka, příspěvek na rekreaci dětí zaměstnanců)
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny placeného volna (Sick Days)
  • možnost dalšího vzdělávání

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datuma podpis.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat na adresu:

Úřad městské části Praha 14
Kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice Referent/ka úseku územního rozvoje (architekt/ka), tř. 11“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Benefity

  • Příspěvek na volný čas
  • Možnost home office
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na dovolenou

Umístění pracovní pozice

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Lenka Mynaříková
E-mail: lenka.mynarikova@praha14.cz
Telefon: 225295242

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.