Referent veřejných zakázek

Zaujal vás tento inzerát? Odpovědět
  • Doporučujeme
  • TOP zaměstnavatel
  • Praha
  • HPP
  • nástup 1. 1. 2025

Popis

 

Náplň práce: 

  • příprava a administrace veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů,
  • komunikace s žadatelem, uveřejňování veřejných zakázek ve Věstníku veřejných zakázek a na elektronickém profilu zadavatele, komunikace s účastníky zadávacího řízení, příprava a vedení jednání komise, příprava návrhů rozhodnutí zadavatele, kontrola a dodržování zákonné lhůty,
  • příprava podkladů pro uzavření předmětných smluv,
  • vedení a uchovávání příslušné dokumentace v elektronickém spisovém systému,
  • spolupráce s odborným poradcem na přípravě veřejných zakázek.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském stujním programu, právního, ekonomického nebo technického směru,
  • schopnost orientovat se v legislativě a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů,
  • praxe na obdobné pozici, alespoň 1 rok,
  • výbornou znalost práce s PC – zejména MS Office,
  • spolehlivost a samostatnost,
  • ochotu učit se novým věcem,
  • organizační schopnosti a komunikační dovednosti,

Nabízíme:

  • práci v příjemném kolektivu v centru Prahy;
  • práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou;
  • pružné rozvržení pracovní doby;
  • platové zařazení do 12. platové třídy, platový tarif bude stanoven na základě Tvé dosažené praxe a vzdělání až do výše 40 120 Kč, plus příslušné osobní ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna;
  • stravenkový paušál;
  • zajištění Multisport karty;
  • příspěvky na penzijní připojištění nebo cafeterie ve formě poukázek;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
  • po zapracování možnost práce „z domova“;

 

   

 

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Bakalářské
  • Práce s PC
  • Jiná způsobilost - schopnost orientovat se v legislativě a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších právních předpisů,

Benefity

  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Pružná pracovní doba

Umístění pracovní pozice

Centrum služeb pro silniční dopravu

Shrnutí pracovní pozice

Pracoviště: nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 11000 Praha
Typ úvazku: HPP
Kontaktní osoba: Kamila Kohoutová
E-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
Telefon: 602133296
ID inzerátu: 851846

Odpovědět na inzerát

Pro odpověď využijte níže uvedené kontakty.
Kontaktní osoba: Kamila Kohoutová
E-mail: kamila.kohoutova@cspsd.cz
Telefon: 602133296

Při odpovědi uvádějte, že reagujete na inzerát zveřejněný na Personálka.cz. Pokud je v inzerátu uveden preferovaný způsob komunikace, respektujte ho.

Ochrana osobních údajů

Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Centrum služeb pro silniční dopravu (dále jen „organizace“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:

1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,

2. požádat o kopie těchto osobních údajů,

3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,

4. požádat o výmaz osobních údajů,

5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.

Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Organizace prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.

Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.

 

Poslat na e-mail

Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete si ji do e-mailu, abyste inzerát nemuseli znova hledat.